AUTUMN WISHLIST 2017

sobota, září 09, 2017

Podzim už začíná klepat na dveře a to bych nebyla já, kdybych neměla v hlavě vize o pár kouscích, které bych si chtěla za následující období pořídit. Pro dnešek jsem vybrala šest věcí, které vážně nutně potřebuji, ale co si budeme nalhávat, není to ani polovina z toho, po čem by mé srdce prahlo. Ale o tom třeba v příštím wishlistu, do toho dnešního jsem zařadila tyto kousky: 

AUTUMN WISHLIST 2017


AUTUMN WISHLIST 2017 by elisminarova featuring a garment dyed t shirt

1/ top se špagetovými ramínky 
Abych řekla pravdu, ze začátku mě tyto topy vůbec neoslovily, ale takhle to mám s většinou nově příchozích trendů. Když jsem ale tyto topy zahlédla s braletem, bylo rozhodnuto. 

2/ bralet 
Jak jsem psala už výš, právě v kombinaci s topy se špagetovými ramínky bude vypadat úžasně a nejen s nimi, i s tričkem do V to bude úžasná podívaná!

3/ šedé tričko s výstřihem do V 
Trička s výstřihy moc nemusím, ale pokud si vážně pořídím ten bralet, vzala bych to jako výzvu a možná by to vypadlo i dobře. 

4/ kabát s koženkovými rukávy 
Minulou zimu jsem nosila jen parku a péřovku, letos jsem si řekla, že chci ještě i kabát a ne ledajaký; musí mít koženkové rukávy. V obchodě ho za rozumnou cenu asi neseženu, ale na Vinted už mám pár kousků vyhlídnutých.

5/ modro-bílý pruhovaný (cold shoudlers) top 
A i kdyby cold shoulders nebyl, hlavně, že bude světle modrý a pruhovaný! Naprosto jsem se do těchto topů zamilovala a nebudu lhát, když řeknu, že jsem si na Vinted už stihla objednat v této kombinaci košili. Proto, čekejte další OOTD.

A co se tyčí na vašem podzimním wishlistu? 
Elis

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ani nevím, že se tomu říká bralet, tyjo :D, ale je to krásné! S topem to bude vypadat senzačně, ale na podzim už bych v tom asi nevydržela, jsem docela zimoumřivá. Šedé tričko s véčkovým výstřihem jsem si letos taky pořídila, a jsem spoko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S cardiganem to nebude zase tak hrozné, ale otázkou jde, kdy se k nákupu dokopu :D

      Vymazat
  2. V prvom rade máš krásne veci na wishlist-e. Ja už asi tretí rok (dúfam že aj posledný) idem hľadať klobúk, ktorý by na mojej malej hlave sedel. Okrem toho mám taktiež na zozname nejaký pekný bralet.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Klobouk bych taky chtěla, ale pořád se ho bojím, tak třeba bude v příštím podzimním wishlistu :)

      Vymazat
  3. Topy se špagetovými ramínky jsou mými favority, zatím mám jen dva, ale vůbec bych se nezlobila, kdybych si ještě nějaký pořídila :) Jinak je na mém wishlistu podzimní kabátek a svetry :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si kabát koupila už loni, plánuji s ním udělat OOTD :) Na podzim je nedílnou součástí!

      Vymazat
  4. Tie topy a blúzky sú krásne :) Ja by som ich skôr mala na letnom wishliste, na jesenný už tiež niečo mám aj ja :) Každopádne držím palce, aby si si tieto vysnívané kúsky aj kúpila

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Snad alespoň část splním :)

      Vymazat
  5. veľmi pekný wishlist ;) bralet by som brala aj ja, ale mám pocit, že nikde nedokážem nájsť žiadny, čo by sa mi páčil a bol aj pohodlný :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj v obchodě ještě nenarazila, ale je pravda, že holduji spíše online nakupování :)

      Vymazat
  6. Pěkné věci :). Líbí se mi to sladění barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) A vidíš, to jsem vůbec neměla v plánu, aby kousky ladily :D

      Vymazat
  7. Krásny wishlist! Mnoho veci z neho mám a ja už radšej žiadne wishlisty nemám, lebo ak do mojej skrine ešte niečo pribudne, tak praskne 😅

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě málo věcí a snažím se mít kousky, které se budou dát snadno kombinovat :)

      Vymazat
  8. Ten modro-bílý top má moje kamarádka a je fakt úžasný! :) Taky bych nějaký takový chtěla. A to se mi většinou nové trendy nelíbí.
    Já si na podzim přála nějaký hezký teplý svetřík (ten jsem si koupila teď v Anglii 💗), nové botasky a kabát na zimu (mám jen jeden - černý a chtěla bych ještě nějaký béžový/hnědý nebo tak).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si před nedávnem koupila modro-bílou pruhovanou košili. Momentálně je v prádle, ale už se těším, až ji budu moct vytáhnout ven :) Teplé svetry mám dva, z nichž mám oblíbený jen jeden. Boty mám ještě z loňska a kabát nemám vůbec :D

      Vymazat

MY LOVELY READERS

VISITORS

ARCHIVE