5+1 HORORŮ, KTERÉ JSEM ZA POSLEDNÍ DOBU VIDĚLA

úterý, listopadu 14, 2017

Ačkoliv jsem nikdy nebyla fanoušek hororů, od té doby, co jsem s přítelem, je sledování hororů na jakémsi víkendovém pořádku. A protože jsem jich za posledních pár měsíců zhlédla docela dost, rozhodla jsem se, že vám dám několik tipů.

Výsledek obrázku pro don't breathe wallpaper

★★★★⭐️ 

Na Smrt ve tmě jsem slyšela hodně chvály; i náš hororový kamarád potvrdil, že je to super horor. Osobně jsem od tohoto filmu moc nečekala, tudíž jsem nebyla ani překvapená ani zklamaná. Hodně mi přišlo přitažené za vlasy to, že ačkoliv měly osoby sebevětší zranění, pořád zdárně odolávaly. Našla jsem tam i scénky, které by tam být nemusely a film spíše zkazily. Vlastně, nenazvala bych to ani moc hororem, spíše bych ho zařadila do skupiny thrillerů.

Související obrázek

★★★★⭐️ 

Tak tenhle horor je pecka! Nejdříve jsem se  zdrhála, že ho vidět nechci, protože podle traileru se zdál jako krvák, ale byla jsem mile překvapena. Líbí se mi, jak děj postupně graduje a jak se prolíná s realitou. Hodně mě překvapilo, že ačkoliv je horor z roku 2014, není tak známý.

Související obrázek

★★★★⭐️

Když mi přítel navrhl, že bychom se mohli podívat na The Conjuring 2, neváhala jsem. Po tom, co jsem viděla první díl jsem byla jistá, že mě i tento díl bude bavit. Ačkoliv jsem se u filmu šíleně bála, jump scarů zde bylo více, než dost, a tak jsem 80% filmu strávila s polštářem před očima, musím říct, že jsem nadšená. Netroufám si o sobě tvrdit, že jsem nějaký hororový odborník, to v žádném případě, ale pro mě, jako laika, kterého případy Eda a Lorraine docela zajímají, to byla super pokoukaná!

Související obrázek

★★★★⭐️ 

To byl můj první horor, na kterém jsem byla v kině. Ze začátku to bylo docela fajn a vypadalo to i důvěryhodně a reálně, ale konec mi celý film zkazil. Přišel mi na horor až moc pohádkový. Celkově se mi ale film líbil.

Výsledek obrázku pro before i wake wallpaper

Zlo nikdy nespí • Before I wake
★★★⭐️⭐️

Jediné, co mi přišlo hororové, jsou snad jen jump scary, jinak je to krásný film. Hodně se mi líbí námět. Osobně bych z filmu udělala raději spíše drama, upustila od lekaček a věřím, že by se tento film stal trhákem.

Související obrázek


★★★★⭐️ 

Místy až přitažené za vlasy a hodně nereálné, což u hororů moc ráda nemám; mám nejradši filmy, kde jsou situace reálné. Napjatá jsem byla celý film, nikdy jsem nevěděla, co kde vyskočí. Ze začátku možná trošku nepochopitelný, ale v průběhu filmu do sebe všechny kousky hezky zapadají.

A na jaké horory jste v poslední době koukali vy? 
Elis

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nesnáším klauny! Jakože fakt! :D Proto bych se na horor s nimi nekoukla. V zajetí démonů znám a bojím se u toho, stejně jako u Sinistru nebo Smrtící nenávisti.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych řekla, že se na většinu hororů nedívám s polštářem před očima, tak bych lhala, ale na Smrt ve tmě jsem to zvládla bez! :D Na V zajetí démonů mě baví to, že jsou všechny díly podle skutečné události :)

      Vymazat
  2. Já minulou neděli doma skoukla To a musím říci, že mi to nepřišlo jako horor, ani trošku jsem se nelekla a nebála, ale spíš mi to přišlo dost komediální :-) přítel na tom byl v kině a prý se tam docela bál, což nechápu :-) normálně se na horory dívat nemůžu, protože se bojím, ale To se mnou ani nehlo :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v kině je každý horor děsivý :D To se mi moc líbilo :)

      Vymazat

MY LOVELY READERS

VISITORS

ARCHIVE